Nowości

Infolinia: 801 08 02 85

Tel./fax: 32 720 68 39

E-mail: bok@i-tapety.pl

Czekamy na Państwa telefony:
Poniedziałek - Piątek: 9:00-17:00

Najczęściej zadawane pytania

1. Czy ceny obowiązujące w sklepie to ceny brutto czy netto? Dotyczą rolki czy tapeta jest sprzedawana na metry?
Tapety sprzedawane są w rolkach. Ceny to ceny brutto. W przypadku kilkuczęściowych fototapet cena dotyczy całości produktu.

2. Czy, aby złożyć zamówienie, należy się zalogować/zarejestrować na stronie internetowej?
Nie ma takiej potrzeby. Wystarczy”włożyć” wybrany produkt/wybrane produkty do wirtualnego koszyka, a następnie postępować według instrukcji zawartej w formularzu.

3. Czy każda z tapet jest dostępna od zaraz?
Nie. Wybierając tapetę, warto zwrócić uwagę na adnotację „dostępność”. Jeśli pojawiają się w niej „widełki” czasowe (np. 5-10 dni), oznacza to, że do 10 dni ROBOCZYCH tapeta sprowadzana jest od zagranicznego producenta, a następnie – do 2 dni ROBOCZYCH – trafia do Klienta.

4. Czy istnieje możliwość otrzymania próbek tapet? Czy są one darmowe?
Można otrzymać próbki tapet, nie posiadamy jednak wszystkich oferowanych kolekcji w postaci katalogów, stąd prosimy uprzednio o wiadomość – najlepiej mailową – o jakie tapety chodzi. Próbki są bezpłatne, konieczne jest natomiast uiszczenie opłaty za przesyłkę – 15 (płatność przelewem) lub 26 (pobranie) złotych.

5. W jaki sposób można złożyć zamówienie?
Zamówienie można złożyć na trzy sposoby. Samodzielnie, za pośrednictwem strony internetowej lub z naszą pomocą: telefonicznie bądź mailowo. Wówczas należy podać ilość/numer wybranego towaru, dane do faktury, adres dostawy (jeżeli jest inny) oraz numer telefonu kontaktowego.

6. W jaki sposób opłacić zamówienie?
Jeżeli Klient wybiera opcję opłaty przelewem należy wpłacić odpowiednią kwotę na konto bankowe, którego numer znajduje się w zamówieniu. W tytule przelewu należy wpisać NUMER ZAMÓWIENIA, który pojawi się po jego złożeniu.

7. Jak długo trzeba czekać na zamówione tapety?
Jeżeli tapeta znajduje się pod zamówieniem fabrycznym, należy sprawdzić w ciągu ilu dni ROBOCZYCH dociera do nas od producenta („dostępność”). Następnie, w ciągu dwóch dni ROBOCZYCH, dostarczana jest do Klienta. Jeżeli tapeta jest dostępna od zaraz, przesyłamy ją gdy tylko wpłata Klienta zaksięguje się na naszym koncie bankowym (chyba, że wybrano opcję zapłaty przy odbiorze, wówczas przesyłamy towar szybciej). Nawet widząc adnotację o dostępności towaru warto zapytać nas o stan magazynowy – tapety sprzedawane są na bieżąco, można więc upewnić się, czy w tej chwili dysponujemy potrzebną Klientowi liczbą rolek.

8. Czy Klient informowany jest o postępach zamówienia i szacunkowym terminie dostawy?
Tak, gdy zamówienie zostało już złożone w fabryce oraz po potwierdzeniu jego przyjęcia Klient otrzymuje informację mailową, że tapety zostały już zamówione oraz kiedy można oczekiwać dostawy.

9. Ile wynosi okres oczekiwania tapety, które znajdowały się w magazynie, ale zostały już wyprzedane?
Wszystko zależy od tego z jakiej firmy pochodzą wybrane tapety – czas realizacji wydłuża się o tyle dni, ile w przypadku innych tapet tego samego producenta, które znajdują się pod zamówieniem fabrycznym. Na przykład – jeśli wybrana tapeta to firma AS Creation czas oczekiwania wynosi do 10 dni roboczych, jeżeli firma Rasch – do 6 dni itd.

10. Co można zrobić, gdy okazało się, że zamówiona tapeta została wycofana z produkcji?
Zdarza się, że producent, zwłaszcza w przypadku nieco starszych już kolekcji, decyduje się wycofać towar ze sprzedaży. O zakończeniu produkcji jesteśmy informowani z chwilą składania zamówienia w fabryce, nie na bieżąco, dlatego Klient może otrzymać tę informację nawet kilka dni po złożonym przez siebie zamówieniu. Wówczas Klient może z niego zrezygnować – jeżeli uiścił już wpłatę, zostanie ona zwrócona na jego konto. Można również wybrać inny produkt, uwzględniając opłatę wykonaną przy poprzednim zamówieniu. W przypadku różnicy cen – prosimy Klienta o uiszczenie brakującej sumy lub zwracamy na jego konto różnicę w cenie.

11. Czy możliwa jest sytuacja, gdy termin realizacji zamówienia wydłuża się? Co można wówczas zrobić?
Zdarza się, że produkcja danych tapet zostaje czasowo wstrzymana – informujemy o tym Klienta, gdy tylko otrzymamy wiadomość od producenta. Jeśli Klientowi odpowiada wydłużony czas oczekiwania, zamówienie pozostaje aktualne. Jeżeli nie, można zrezygnować z zamówienia (gwarancja zwrotu gotówki) lub postarać się wybrać inne tapety. Na życzenie Klienta możemy zaproponować mu inne, analogiczne, propozycje.

12. Czy można zrezygnować z zamówienia ze względu na dłuższy okres oczekiwania na tapety?
Można, wówczas zwracamy Klientowi wpłatę, jeśli już została dokonana. Można również zamienić tapety na inne, z krótszym okresem oczekiwania lub zdecydować się na te, które są w naszych zasobach magazynowych.

13. Czy możliwe jest domówienie produktu do złożonego już zamówienia?
Można domówić kolejny artykuł składając drugie zamówienie. Aby nie płacić podwójnie za wysyłkę, w kolejnym zamówieniu Klient wybiera bezpłatną opcję „odbiór osobisty”, a w uwagach do zamówienia prośbę o połączenie go z poprzednim („proszę o połączenie z zamówieniem … „) Jeżeli towary muszą zostać sprowadzone z fabryki, należy zwrócić uwagę, czy zamówienie nie zostało już wystosowane – wówczas domówienie będzie równoznaczne z wydłużonym czasem oczekiwania na przesyłkę. Istnieje również możliwość rozdzielenia paczek, wówczas jednak należy opłacić koszta drugiej dostawy. Informujemy Klientów o terminach dostarczenia towarów, by mogli zdecydować, czy życzą sobie połączenia zamówień czy też nie.

14. W jaki sposób składane są w fabryce zamówienia na tapety z wydłużonym czasem oczekiwania?
Zamówienia zbierane są w ciągu tygodnia, ale wysyłane zbiorczo w określone dni i nie ma możliwości wysyłki w innych terminach (wyjątkiem są okresy świąteczne).

15. Jak przebiegają dostawy od producentów do siedziby sklepu?
Dostawy mają miejsce w określone dni. Z przyczyn niezależnych od sklepu mogą mieć miejsce opóźnienia, jednak nie zdarza się to często. Nie ma możliwości przyspieszenia dostawy tapet z fabryki. Wysyłka tapet, które znajdują się w zasobach magazynowych na miejsce każdego dnia roboczego.

16. Jak przebiega wysyłka, jeżeli wśród wybranych tapet znajdują się zarówno te dostępne od zaraz jak i znajdujące się pod zamówieniem fabrycznym?
Wysyłka tapet następuje po skompletowaniu całego zamówienia, zatem czas realizacji jest równy czasowi oczekiwania na tapetę sprowadzaną od producenta (jeżeli jest ich więcej, decyduje ta z najdłuższym czasem oczekiwania). Na życzenie Klienta można rozdzielić zamówienie, ale musi on wówczas opłacić kolejną wysyłkę.

17. Jak wygląda możliwość osobistego odbioru zamówienia?
Pierwszy krok to złożenie zamówienia przez system sklepu, wybór opcji „odbiór osobisty”, następny – dokonanie wpłaty drogą internetową, ponieważ Klienci indywidualni nie mają możliwości bezpośredniej zapłaty za towar w naszej siedzibie. Na życzenie Klienta możemy przekierować zamówione tapety do sklepu w Bytomiu, mieszczącego się przy ulicy Reptowskiej 39A. Czas oczekiwania na tapety jest ten sam, co w przypadku wysyłki. Informujemy Klientów, gdy towar jest przygotowany do odbioru.

18. Jak szybko księgowana jest wpłata za zamówienie?
Zmiany dotyczące wpłat są wprowadzane do systemu ręcznie, stąd możliwy jest pewien poślizg między dokonaniem wpłaty przez Klienta a czasem zaksięgowania jej w systemie sklepu. Prosimy zatem o cierpliwość – jeśli wpłata została dokonana, towar z pewnością dotrze o czasie.

19. Czy Klient otrzymuje informacje o wysyłce?
Tak, w dniu wysyłki Klient zostaje powiadomiony przez nas oraz przez firmę kurierską, otrzymując numer listu przewozowego. Już kolejnego dnia roboczego można spodziewać się dostawy.

20. Czy kurier kontaktuje się z Klientem przed dostarczeniem paczki?
Kurierzy zawsze otrzymują od nas numery telefonów kontaktowych do Klientów, nie możemy jednak zagwarantować, że zadzwonią z informacją o rychłym dostarczeniu przesyłki. Klient może natomiast skontaktować się z kurierem – na stronie firmy GLS wyszukuje najbliższy miejsca dostarczenia oddział, dokąd należy zadzwonić i podać numer listu przewozowego albo poprosić o numer telefonu kuriera, który rozwozi paczki w danym terenie. Na stronie GLS można śledzić trasę paczki.

21. Co zrobić w przypadku, gdy paczka, którą doręczył kurier, okazała się uszkodzona?
Każdą paczkę należy sprawdzić w obecności kuriera. Jeżeli Klient dostrzega jakieś zniszczenie/uszkodzenie, powinien spisać z kurierem protokół szkody, który będzie rozpatrywany jako reklamacja. 23. Czy do przesyłki dołączona jest faktura? Faktura zawsze znajduje się w paczce, NA ZEWNĄTRZ opakowania. Wystawiona jest według danych bilingowych. Faktura może być wystawiona zarówno na osobę prywatną, jak i na firmę.

22. Czy istnieje możliwość zwrotu lub wymiany tapet?
Istnieje, dotyczy jednak wyłącznie Klientów indywidualnych (zakup nie może być wykonany na firmę). Tapety, fabrycznie opakowane, należy dostarczyć nam najpóźniej do 10 dni od otrzymania przesyłki (dzień przyjęcia towaru liczony jest jako pierwszy). Można również wymienić tapety – wówczas Klient składa nowe zamówienie i wpisuje w uwagach, że zwrócił poprzedni zakup i uiścił opłatę (jeśli wykonał przelew). Tu również obowiązuje powyższy termin 10 dni. Koszty dodatkowych wysyłek ponosi Klient. Do paczki prosimy dołączyć formularz zwrotu/wymiany (może być napisany odręcznie).

23. Jak przebiega proces składania reklamacji?
Na początku prosimy o wiadomość mailową – opis problemu oraz zdjęcia poglądowe. Rozpatrzenie reklamacji trwa do miesiąca (istnieje konieczność porozumienia się z producentem).

24. Po przyklejeniu fototapety na ścianę okazało się, że poszczególne jej części nie pasują do siebie. Czy reklamacja zostanie uwzględniona?
Jak informuje instrukcja, fototapetę należy przed naklejeniem rozłożyć na podłodze i sprawdzić, czy poszczególne części do siebie pasują. Jeżeli nie lub też Klient zaobserwuje jakieś wady, bardzo prosimy o kontakt. Po naklejeniu fototapety na ścianę nie można odesłać już produktu do producenta, a to uniemożliwia pozytywne rozpatrzenie reklamacji.

25. Czy mogę zrezygnować z zamówienia bez podawania przyczyny?
Tak, Klient ma prawo w dowolnej chwili zrezygnować z zamówienia.

26. W jakim czasie Klienci otrzymują zwrot wpłat po rezygnacji z zamówienia?
Zwrot wpływa na konto Klienta do siedmiu dni roboczych, wykonywany jest na to samo konto, z którego nastąpiła wpłata. Jeżeli Klient życzy sobie zwrotu na inne konto – prosimy o wysyłkę danych drogą mailową.

27. Czy Klient może polecić sklep za pomocą stron internetowych?
Oczywiście, będzie nam bardzo miło. Zachęcamy do komentarzy przez portale internetowe oraz do „polubienia” nas na Facebooku.

projekt i wykonanie strony internetowe Kraków
Sklepy internetowe Sklep internetowy

i-tapety.pl - tapety na ścianę